1. Cum caut produse?
Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile si subcategoriile de produse, puteti alege un producator din lista producatorilor pentru a cauta prin produsele acestuia.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul ADAUGA IN COS pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.
In campul Cautare, in partea de sus a paginii,, produsele pot fi cautate dupa nume, producator sau codul produsului, cuvinte din descriere.
2. Cum comand produse?
Puteti sa comandati si fara sa va creati un cont. Prin crearea unui cont vei putea face cumparaturile mai rapid, vei fi la curent cu statusurile comenzilor tale, si vei tine evidenta comenzilor efectuate de tine. Acest lucru se realizeaza extrem de simplu, prin completarea unui formular pe care il gasiti in sectiunea "CONTUL MEU" a site-ului. Trebuie sa alegeti un nume de utilizator si o parola pe care sa nu o divulgati nimanui, apoi sa completati cateva date despre dumneavoastra pentru a putea fi contactat ulterior de catre reprezentantii firmei noastre in vederea confirmarii comenzilor. Este important sa tineti minte numele de utilizator si parola pentru a va putea autentifica data viitoare cand veti plasa o comanda. Dupa ce ati creat contul puteti adauga produse in cosul de cumparaturi, apasand butonul "ADAUGA IN COS". Dupa ce ati terminat cumparaturile, apasati butonul "COSUL MEU" pentru a vedea produsele selectate. Pentru a plasa comanda apasati butonul "COMANDA". Vi se va solicita alegerea unui mod de plata (ordin de plata sau ramburs).
3. Cum platesc?
|
4. Cum primesc produsele comandate?
Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa. Termenul normal de livrare este cuprins intre 2 si 3 zile lucratoare.
In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil dupa plasarea comenzii, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv.
5. Cum creez un cont?
Pentru a crea un cont trebuie sa completati formularul pe care il gasiti in sectiunea "CONTUL MEU" a site-ului. Trebuie sa alegeti un nume de utilizator si o parola pe care sa nu o divulgati nimanui, apoi sa completati cateva date despre dumneavoastra pentru a putea fi contactat ulterior de catre reprezentantii firmei noastre in vederea confirmarii comenzilor. Totodata, completand acest formular aveti posibilitatea sa va abonati la newsletter-ul nostru si astfel veti putea primi pe e-mail noutati si promotii ale firmei noastre.
Este important sa tineti minte numele de utilizator si parola pentru a va putea autentifica data viitoare cand veti plasa o comanda.
6. Care sunt optiunile contului meu?
Odata autentificat, aveti optiunea de a modifica informatiile personale si adresa de livrare in sectiunea "CONTUL MEU". Totodata, puteti vizualiza comenzilor precedente.
7. Pot sa modific comanda dupa trimiterea acesteia pe site?
Comanda se poate modifica telefonic la numerele de telefon: 0746.207.747, 0745.185.195, 0722.401.635 sau pe adresa de email contact@sarra-puzzle.ro
8. Cat costa transportul ?
Pentru livrare prin curier, cu plata ramburs:
- taxa de transport se calculeaza astfel:
Modalitatea de livrare |
Valoare comanda |
Modalitatea de plata |
Valoare taxa de transport |
---|---|---|---|
Livrare la adresa |
Pana in 500 RON |
Plata ramburs |
30 RON |
Plata online cu card bancar sau prin ordin de plata | 25 RON | ||
Cel putin 500 RON |
0 RON |
||
Livrare in locker |
Pana in 400 RON |
Plata ramburs |
20 RON |
Plata online cu card bancar sau prin ordin de plata | 15 RON | ||
Cel putin 400 RON |
0 RON |
Livrarea produselor se face prin firma de curierat Sameday.
9. In cat timp voi primi produsele?
In general comenzile se livreaza in 2-3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica. Exista posibilitatea ca din diferite motive unul sau mai multe produse sa lipseasca pentru moment din depozitul nostru. In aceasta situatie veti fi anuntati telefonic de un reprezentant al firmei SARRA ONLINE SHOP 4 YOU SRL si, de comun acord cu dvs. va fi stabilita o data ulterioara de livrare.
10. Cum se ajunge la sediul firmei ?
Incepand cu data de 01.05.2015 produsele nu se mai pot ridica de la sediul nostru. Se mai pot expedia doar prin curier.
11. Pot solicita returul produselor livrate ?
Da, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos :
Produsele v-au fost livrate gresit
Produsele prezinta deteriorari
Produsele nu sunt conforme cu specificatiile de pe site
12. Feedback
Aveti sugestii sau reclamatii legate de modul de functionare si comanda, produse, livrare, plata etc. ?
Trimiteti-ne un e-mail la adresa: contact@sarra-puzzle.ro
In cel mai scurt timp un reprezentant al firmei va raspunde solicitarilor dumneavoastra.